Møbeltransport & Fjernlager
Alle bestillingsmøbler hos Pur Norsk ankommer først vårt fjernlager på Vøyenenga.
For videre ekspedisjon er det 3 muligheter.
1. Hente varen på fjernlageret
Dette er den enkleste og raskeste måten å få varen utlevert. Denne tjenesten er selvfølgelig uten kostnader.
1. Når varen har ankommet lager, vil Pur Norsk ta kontakt med deg og gi beskjed.
2. Varen(e) må være betalt i sin helhet 100% hos Pur Norsk. Dersom restbeløp gjenstår må dette betales enten via bankoversførsel (1-2 dager) eller i butikk.
3. Når betaling er på plass gir Pur Norsk beskjed til lageret og kunde at møblet kan hentes.
4. Kunde tar kontakt med fjernlager og avtaler tidspunkt for henting/utlevering.
5. Husk å ha ordrebekreftelse og legitimasjon tilgjengelig.
2. Få varen levert hjem
Vi kan ordne med transport av møbler hjem. Kostnader vil variere fra leveringsadresse og størrelse på kolli.
1. Transportskjema må være utfylt av kunde og sendt til Pur Norsk
2. Varen(e) og transport må være betalt i sin helhet 100% hos Pur Norsk. Dersom restbeløp gjenstår må dette betales enten via bankoversførsel (1-2 dager) eller i butikk.
3. Når betaling er på plass gir Pur Norsk beskjed til lageret og kunde at møblet snart kan kjøres ut.
4. Lager og transportør (ikke Pur Norsk) tar kontakt med kunde og avtaler tidspunkt for henting/utlevering.
3. Hente varen i butikk
I noen tilfeller kan vi ordne med at varen kan hentes i butikken vår på Majorstuen. Dette gjelder ikke sofaer og større møbler. Man må påberegne 1 - 2 uke ekstra fra varen ankommer fjernlager til vi får transportert den til vår butikk. Siden vi ikke har lagringsmuligheter i butikk, må kunde hente varen innen 1-2 virkedager.
Forbehold knyttet til hjemtransport av møbler.
1. Varen(e) som transporteres må kunne fraktes fritt inn i boligen, dvs. at trappeoppganger/døråpninger og andre faktorer er store nok og uten hindringer. Merk - stort sett alle møbler ankommer i full størrelse
2. Kunden må være tilgjengelig i avtalt tidsrom. Dersom transportør må vente på kunde, påløper ekstra kostnader.
3. Avvik fra opplysninger gitt kan resultere i mertidsarbeid for transportør og pristillegg for kunde. Dette beløpet vil bli etterfakturert.
A. Bas |
|
|
Det finnes ingen produkter som svarer til valgene.
Følg oss på Instagram
-
Instagram @purnorsk